marque

SELAMAT DATANG KE http://akumanik.blogspot

Salam Semua

BEADS & SEQUINS EMBROIDERIES

Salam semua, Selamat datang ke blog akumanik.blogspot. Tempahan menjahit manik dipelawa kepada semua rakyat Malaysia, termasuk Sabah dan Sarawak. Jika anda berminat untuk membuat tempahan, sila hubungi saya di pdgjawa@hotmail.com atau call/sms di 016-6073467. Jangan malu-malu untuk menghubungi saya.



Blog ini adalah kesinambungan FP aku di http://akumanik.fotopages.com dan juga laman menjahit baju http://naninana.tripod.com/index.html.

Semalam adalah kenangan...Hari ini adalah kenyataan...Esok adalah impian...Semoga setiap detik yang berlalu penuh dengan pengisian dalam menghargai perjalanan kehidupan...

Followers

11.1.11

Bangunla Ijan


Salam.
Berita yang sedih dan amat sedih bagi keluarga kami. Ijan dijumpai tak sedarkan diri pada awal pagi 7hb sedangkan dia baru masuk Sekolah Asrama 5hbb. Hati ibu mana tak sedih. Dahlah baru hilang Datok tersayang.

Hari ni 11.1.11 Ijan masih belum sedar dari koma. kata Abanglan tadi
"Semalam Doktor kata semua OK. Sekarang hanya kekuatan yang ada dalam diri Ijan untuk dia sedar sendiri. Pagi tadi 6am-7am Ijan buka mata dua dua tapi dia pandang kosong je, tak bleh cakap lagi. dua2 kaki, tangan boleh gerak, tangan boleh genggam-genggam, menguap-nguap, ibu jari kaki dan lain-lain gerak2. Marilah kita sama-sama mendoakannya cepat sembuh spt biasa. Amin. "

Abang lan, Kak Ngah... bersabarlah. Itapun tak sedetikpun lupakan Ijan..

Ijan. Bangunlah.

0 Klik sini untuk Komen:

Mari mari

Related Posts with Thumbnails